Извештај о спроведеној студентској анкети 2012.
Студентски парламент је у процесу обезбеђења квалитета спровео студентске анкете: „Вредновање студијског програма“, „Вредновање рада студентске службе“, „Вредновање техничке опремљености факултета“ и „Вредновање рада библиотеке“, које су саставни део редовног процеса праћења и обезбеђења квалитета факултета. Креирање анкетних упитника, стaтистичку обраду резултата као и израду извештаја извршио је студентски парламент. Анкета је била анонимна. Анкетирање је спроведено у термину пријаве испита и том приликом је обухваћено 514 студената свих смерова, година и нивоа студија.
У даљем тексту приказаћемо обрађене резултате анкете кроз табеларни приказ истих.
Табела 1. Вредновање студијског програма
студијски програм |
тврдња 1 |
тврдња 2 |
тврдња 3 |
тврдња 4 |
тврдња 5 |
тврдња 6 |
тврдња 7 |
тврдња 8 |
тврдња 9 |
општа оцена |
број анкетираних |
|
||||||
математичар |
3.48 |
3.75 |
3.50 |
3.70 |
3.70 |
3.59 |
3.84 |
4.27 |
3.45 |
3.70 |
44 |
|
||||||
информатичар |
3.46 |
3.56 |
3.84 |
3.56 |
3.65 |
3.71 |
3.90 |
4.31 |
3.96 |
3.77 |
32 |
|
||||||
биолог |
3.62 |
4.25 |
3.97 |
4.37 |
4.60 |
4.37 |
4.35 |
4.45 |
4.42 |
4.27 |
64 |
|
||||||
биолог-еколог |
3.04 |
3.41 |
3.00 |
3.41 |
3.66 |
3.14 |
3.33 |
3.83 |
3.14 |
3.33 |
93 |
|
||||||
струковни еколог |
2.33 |
3.50 |
2.50 |
3.00 |
2.50 |
3.33 |
3.33 |
3.66 |
2.16 |
2.92 |
6 |
|
||||||
хемичар за истраживање и развој |
3.43 |
3.06 |
3.00 |
3.63 |
3.63 |
3.25 |
3.63 |
4.04 |
3.53 |
3.47 |
23 |
|
||||||
хемичар-наставник хемије |
3.25 |
3.33 |
2.67 |
3.42 |
3.00 |
4.21 |
3.52 |
3.95 |
3.72 |
3.45 |
69 |
|
||||||
хемичар за заштиту животне средине |
3.95 |
3.24 |
2.85 |
3.35 |
3.13 |
4 |
3.48 |
3.7 |
4.02 |
3.52 |
11 |
|
||||||
физичар за општу физику |
3.25 |
3.66 |
2.95 |
3.42 |
3.54 |
3.12 |
3.54 |
3.83 |
4.12 |
3.49 |
27 |
|
||||||
физичар-наставник физике и информатике |
3.2 |
3.6 |
3 |
3.8 |
3.2 |
3 |
3.4 |
4.2 |
4 |
3.49 |
5 |
|
||||||
мастер биолог |
3.6 |
3.93 |
3.06 |
3.46 |
3.8 |
3.26 |
3 |
3.66 |
2.66 |
3.38 |
15 |
|
||||||
мастер биолог-еколог |
3.53 |
3.31 |
3.03 |
3.43 |
3.68 |
3.21 |
2.96 |
3.65 |
2.81 |
3.29 |
32 |
|
||||||
мастер професор хемије |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
||||||
мастер хемичар за истраживање и развој |
3 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3.22 |
1 |
|
||||||
мастер хемичар за заштиту животне средине |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
||||||
мастер професор физике и информатике |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
||||||
мастер професор физике |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
||||||
мастер физичар за општу физику |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
||||||
мастер професор математике |
3.29 |
3.35 |
3.11 |
3.23 |
3.52 |
3.23 |
2.94 |
3.58 |
2.47 |
3.19 |
17 |
|
||||||
мастер математичар |
4.5 |
3.33 |
3.83 |
3.33 |
4.33 |
3.66 |
3.66 |
4.16 |
3.16 |
3.77 |
6 |
|
||||||
мастер информатичар |
3.55 |
3.11 |
3.44 |
3 |
3.22 |
3.44 |
3.44 |
3.22 |
3.11 |
3.28 |
9 |
|
||||||
мастер професор информатике |
3.8 |
3.4 |
3.6 |
3.6 |
3 |
3.2 |
3.6 |
4.2 |
2.8 |
3.47 |
5 |
|
||||||
доктор биолошких наука |
3 |
3.65 |
3.27 |
3 |
3.2 |
3 |
3.41 |
3.23 |
4.43 |
3.35 |
17 |
|
||||||
доктор хемијских наука |
4.25 |
3.63 |
3.87 |
3.5 |
3.87 |
3.87 |
3.25 |
4.12 |
4 |
3.82 |
24 |
|
||||||
доктор математичких наука |
4.43 |
3.57 |
3 |
3 |
3.14 |
3.81 |
4 |
2.85 |
4.43 |
3.58 |
7 |
|
||||||
доктор физичких наука |
4 |
3.75 |
3.25 |
3.25 |
3.5 |
3.5 |
4 |
3 |
4.25 |
3.61 |
4 |
|
||||||
доктор рачунарских наука |
3.66 |
3.33 |
2.66 |
2.66 |
3.66 |
3 |
3.66 |
4.33 |
4 |
3.44 |
3 |
|
||||||
укупно |
3.53 |
3.56 |
3.35 |
3.51 |
3.59 |
3.50 |
3.50 |
3.75 |
3.56 |
3.57 |
514 |
|
||||||
|
Легенда: |
|||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
1. Садржај, циљеви и исходи процеса учења су јасно дефинисани и били су ми познати приликом уписа на студијски програм |
|
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
|
3. Време потребно за савладавање сваког предмета студијског програма је адекватно броју ЕСПБ бодова тог предмета (радно оптерећење) |
|
||||||||||||||||
|
4. Генерално сам задовољан квалитетом теоријске наставе |
|
||||||||||||||||
|
5. Генерално сам задовољан квалитетом практичне наставе (вежбе и др.) |
|
||||||||||||||||
|
6. Предмети су добро усклађени једни у односу на друге и добро се надовезују |
|
||||||||||||||||
|
7. Услови за извођење студијског програма су адекватни (библиотека, простор, опрема и др.) |
|
||||||||||||||||
|
8. Настава се редовно одржава према утврђеном распореду |
|
||||||||||||||||
|
9. Студентска служба квалитетно и професионално обавља свој рад |
|
||||||||||||||||
У анкети вредновања студијског програма, студенти су најбоље оценили студијски програм - биолог просечном оценом 4.27, док је најслабије оцењен студијски програм - струковни еколог са просечном оценом 2.92. Најбоље оцењени је параметар – настава се редовно одржава према утврђеном распореду, са просечном оценом 3.75, док је најслабије оцењен параметар - време потребно за савладавање сваког предмета студијског програма је адекватно броју ЕСПБ бодова тог предмета (радно оптерећење), са просечном оценом 3.35. Укупна просечна оцена квалитета студијског програма је 3.57.